De 4 meest iritante instagram gebruikers

Instagram is helemaal van nu, gezellig foto’s delen en andere volgen. Het is één van mijn favoriete apps en kunt er best veel mee. Als je een tijd op Instagram zit kom je ook wat irritante gebruikers tegen. wie zijn dat? Ik gaf ze een naam met uitleg, herken jij ze of ben je stiekem zelf er zelf één. ;)?

  1. De liker, de persoon die minimaal 5 foto’s van iemand gaat delen om zo de aandacht te trekken, op een volger erbij te krijgen. Meestal reageer ik niet op deze personen, en ben ik ook niet van plan om iets terug te liken. Nu heb ik dit in het verleden ook wel eens gedaan, als ik iemand foto’s echt gaaf vond, niet doe ik dat nooit meer.
  2. Volger – ontvolgers
    De personen die je gaan volgen, vervolgens een aantal minuten later je laatste foto liket en weer iets later reageert. Als je dan niet reageert of terug volgt geheid dat ze je weer ontvolgen. Hier moet je altijd zo om lachen, waarom zou ik iedereen moet terug volgen.
  3. De spammer
    Ik niet helemaal precies hoe het zit, maar je krijgt vast wel eens in een bericht waar je in getagd wordt waar ze in video laten zien waar doorheen gescrold wordt, wat heeft dat te beteken? Wel heen irritant.
  4. De emoticons reacties
    Een duimpje een this is awesome of dope reacties komen raar over, soms staat er bij een foto een uitleg of is het gerelateerd aan een blog. Die je dat er weer iemand iets nutteloos onderzetten wat totaal niet bij de foto past.BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK
7 gedachten over “De 4 meest iritante instagram gebruikers

Geef een reactie

