Fotodecoratie, Action

Al ver voor dat de kerstdagen in zicht waren lagen de winkels al vol met kerstspullen. Ik liep rond ik de Action en was benieuwd wat voor spulletjes ze hadden op het gebied van kerst.

Mijn oog viel op een artikel wat heel veel te maken heeft met mijn grootste hobby.. wie mijn blog volgt zou het vast weten Fotografie!

Het item wat ik bedoel zijn fotokaders en decoratie voor het leuker maken van je foto tijdens feestdagen.Ik wilde deze altijd al zelf eens smaken met schoolbord verf en dan met krijt er op schrijven, maar voor ongeveer 0,70 cent ga ik daar niet voor aan de slag.

In totaal zitten er 12 verschillende decoratie in die te maken hebben met de kerst en een paar die je tijdens een andere feestje zou kunnen gebruiken.

Ik ben enthousiast en zal ze zeker gebruiken voor leuke kerst foto’s jullie?

 

 

Een gedachte over “Fotodecoratie, Action

Geef een reactie

