Instagram story #feestdagen

Hebben jullie ook gezellige dagen gehad? De afgelopen dagen stonden in het tegen van heel veel eten en gezelligheid. Ik moest denken aan het liedje All I want for christmans is…. food 🙂  denken. Helaas door ziekte hebben we geen eerst kerstdag gevierd maar verschoven naar tweede kerstdag en dat bestond uit heel Nederlands: gourmetten. Wat ik deed heb ik de afgelopen dagen op instagram geüpload, of misschien wel gebombardeerd oeps!

Ik heb eindelijk weer tijd om meer te schrijven en vooral te fotograferen, wat ik erg gemist had door enorme drukte met de studie.

Sfeerimpressie, van de afgelopen weken. Op eerste kerstdag had mijn kat een kerstmutsje op het was echt geluk hebben dat ze zo bleef zitten. Meestal slaat ze alles weg of begint te bijten, natuurlijk voor kerst een uitzondering 🙂
3 gedachtes over “Instagram story #feestdagen

Geef een reactie

