5x leuke telefoonhoesjes van Casimoda

De telefoonhoesje zijn tegenwoordig niet meer weg te denken, naast dat het je mobiel beschermt tegen vallen is het ook een accessoire geworden die gezien mag worden. Voor de Iphone en Samsung zijn nog altijd een ruim assortiment te vinden. Je loopt een winkel de winkel binnen en al gauw vind je een hoesje voor deze merken. Soms baal ik wel als deze dan niet verkrijgbaar zijn voor mijn telefoon een Sony. Wie herkent het nog meer?

telefoonhoesje

Voor mezelf ging ik op zoek naar Sony telefoonhoesjes de keuze in de winkels blijft erg beperkt gelukkig bestaan er ook uitgebreide sites met een ruim assortiment telefoonhoesje zo kwam ik terecht bij de site Casiomoda.nl. Ik had zelf nog nooit gehoord van deze site en ben enorm enthousiast door het ruime aanbod voor mijn Sony telefoon. Mijn 5 favoriete hoesjes heb ik op een rijtje gezet.

telefoonhoesjes1

  1. Beautiful moments| 2.Zwart marmer | 3. Buy the shoes | 4. Hippie camera | 5.Eyes on you

*copyright: http://www.casimoda.nl

Welke vinden jullie het leukst?

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

3 gedachten over “5x leuke telefoonhoesjes van Casimoda

Geef een reactie

