Terugblik en vooruitkijken

Wat gaat de tijd snel voor je het weet is het alweer 2017, worden we weer een jaartje ouder en veranderen de dingen langzamerhand. Om even stil te staan bij het jaar 2016 blik ik terug op voor mijn de leuke momenten.

ster

In januari begon ik mijn blog Maritpearl, binnenkort schrijf ik hier een uitgebreid artikel over hoe dit allemaal begon en kijk ik terug op een jaar bloggen.

In februari was ik jarig, bakte ik een heerlijke taart en heb ik besloten niet meer verder te tellen qua leeftijd voor altijd 22 graag. Het recept voor een overheerlijke Carrot cake kun je hier vinden, sorry voor de slechtere foto’s ik was toen nog niet bezig met het gebruiken van goede foto’s

Ik heb steeds meer leuke blogs leren kennen, wat ik één van de leuke dingen vindt aan bloggen.

Hoe ziet 2017 er voor mij uit?


Het jaar begint met het focussen op mijn tentamens en hopelijk daarna weer wat rust te vinden. Ik hoop meer tijd te kunnen vrij maken voor deze blog en vooral bezig blijven met fotograferen en hier ook een onderdeel voor creëren in combinatie met Instagram, wat ik al een groot gedeelte doe. Het komende jaar hoop ik op persoonlijk gebied te kunnen verhuizen: een eigen huisje te vinden. Daarnaast gaan er nog veel ideeen en plannen door mijn hoofd. Voor nu eerst dit en laat ik mij verrassen het komende jaar.

Ik wens alle lezers een fijne jaarwisseling en hopelijk tot 2017!

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

 

2 gedachtes over “Terugblik en vooruitkijken

Geef een reactie

