Instagram story NYE!

Happy new year!

Op 31 december ben ik druk bezig geweest met het bakken van kniepertjes, ook wel nieuwjaarsrolletjes genoemd. Deze hebben we in een glutenvrije variant gemaakt zodat mijn pa ze ook kan eten i.v.m  coeliakie. De smaak was verder prima! Daarnaast konden de oliebollen natuurlijk niet ontbreken en de appelbeignets. Ik maakte een aantal foto’s van het vuurwerk, eten.

img_9879

In eerste instantie waren we niet van plan om ook kniepertjes te maken. HEt leek mij toch wel leuk en waarom ook niet. Ik was vrij en vind het met deze dagen gezellig om te bakken en er iets moois er van te maken. De ingrediënten zijn ook gemakkelijk voor glutenvrije kniepertjes gebruik je alleen in plaats van bloem glutenvrije bloem of teff flour wat ik heb gebruikt van het merk Free from Peaks voor de rest dezelfde ingrediënten.img_9764

Mijn haarband voor in het nieuwjaar, deze heb ik maanden terug eens bij de action gekocht vond het wel leuk voor deze dag.img_9785

De voorbereiding en decoratie voor een gezellige avond. De leuke rietjes en een haarband met Happy New Year erop heb ik allemaal gekocht bij Action.

img_9833

Het vuurwerk kon natuurlijk niet ontbreken, zelf had ik sterretjes gekocht om te fotograferen. Vuurwerk afsteken doe ik al jaren niet meer maar ik pak de laatste jaren wel altijd even mijn camera om het vuurwerk proberen vast te leggen. In het donker fotograferen vind ik nog wel een uitdaging met de instellingen. Het heeft even geduurd voordat de lens goed scherpgesteld en deze foto hier boven te voorschijn kwam. Het komende jaar wil ik graag meer foto’s proberen te maken in het donker.

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

 

2 gedachten over “Instagram story NYE!

Geef een reactie

