Outfit post #1 basic, black

Het afgelopen weekend heb ik outfit foto’s maken met een statief. Het ging niet helemaal zoals ik gewild had maar ik het staat erop. Ik vind bij andere bloggers inspirerend om te zien hoe anderen hun kleding en eigen stijl creëren. Vandaar dat ik vandaag een basis outfit post, mijn stijl kun je omgeschreven als basic, streetstyle en comfortabel.

De basis is meestal rustig met daarbij vind ik het leuk mooie accessoires te combineren. Ik ben echt een sneaker persoon en kan er niet genoeg van hebben het maakt mijn outfit compleet en ik vind persoonlijk dat schoenen mogen opvallen. De kleuren die ik het beste bij mijn vind staan zijn warme kleuren als oud roze, bordeaux rood en daarnaast kies ik vaak voor marineblauw.

img_0165

De leren jas is van Mango | gestreept shirtje van Zara | zwarte broek Zara | Sjaal van h&m

Hoe omschrijf jij je kleding stijl?

7 gedachten over “Outfit post #1 basic, black

Geef een reactie

