Verjaardag decoratie

Het maakt niet uit hoe oud je ben, verjaardag decoratie blijft leuk en tegenwoordig is het voor alle leeftijd geschikt. Wie kent ze onderhand vast wel de bekende heliumballonnen in cijfers en letters. Ik was de afgelopen dagen aan het rondkijken voor leuke decoratie voor mijn verjaardag.

Sugar Fix: Cake Monkey: Deck out your party with a balloon chandelier.:

Vorige jaar heb ik ook een heliumballon besteld met een wijnfles en glazen en deze werd bezorgt in een enorme doos. Ik vond het super leuk om te geven voor een speciale gelegenheid en de personen vonden het zelf ook origineel.

Tegenwoordig zijn er zulke leuk ideeen te vinden voor verjaardagen een gelegenheidsfeestjes, ik heb een aantal originele dingen op een rijtje gezet . Heb jij binnenkort een feestje? Heliumballonnen, je kunt ze tegenwoordig niet meer wegdenken. Op Pinterest kwam ik leuk idee tegen. Een heliumballon met een herinnering er aan doormidden van een polaroid foto. Je kunt het ook prima normale foto’s gebruiken Het ziet erg leuk uit.

DIY’s
Tijdens het schrijven van deze blog, kwam ik zo veel inspiratie tegen, zo ook op het gebied van diy’s. Met een paar producten maak je al snel hele leuk decoraties zoals zelfgemaakte slingers. Vorige jaar heb ik al een aantal leuk diy’s uitgeprobeerd en kun je hier onder terug lezen. Verjaardags strikjes en hele leuke saté prikkertjes Veertjes van washi tape

Foto’s in de vorm van je leeftijd
Dit idee vond ik zo leuk en zou ik best een keer willen maken voor iemand. Ik ben dol op foto’s en waarom zou je ze niet gebruiken om ze op een wand te plakken in een cijfer. Herinneringen op doen van de jaren die geweest zijn en nieuwe herinneringen maken.

Black and white photographs make for an easy and affordable birthday party decoration! #cheap #adultbirthday #budgetparty:

Heb jij nog leuke ideeën voor een verjaardag?

Je kunt mij volgen via bloglovin  instagram & facebook

.

 

5 gedachtes over “Verjaardag decoratie

Geef een reactie

