Verjaardag inspiratie| Taart en snacks

In deze extra blog verjaardag inspiratie een aantal taarten en hapjes, want wat is een verjaardag zonder taart en hapjes? De afgelopen jaren maakte ik vaak dezelfde hapjes want ja dan weet je dat iedereen het lust. Een aantal voorbeelden rundrookvlees met roomkaas, wraps gevuld met hummes, tomaat, komkommer en ham, tapas hapjes als gevulde olijven en heerlijke tapaspesto-kaas. Dit zijn heerlijke hapjes trouwens om eens te proberen, simpel en makkelijk. In deze blog ga ik juist opzoek naar nieuwe inspiratie iets wat ik nog niet eerder heb geprobeerd.

Inspiratie kun je trouwens op in de Allerhande en de volgende recepten vond ik ook op de Albert Heijn website. De meeste inspiratie kun je prima op internet doen, zo vond ik een aantal heerlijk taarten.

taart-ah

Frambozen-balsamicomuffins recept |Aardbeienkwarktaart met notenbodem recept | Frambozentaart met amandelcake recept | Slagroomversiertaart recept
Afbeeldingen en recepten afkomstig van 
https://www.ah.nl/

Het bakken van taarten vind ik één van de leukste dingen om te doen. Vorige jaar bakte ik een glutenvrije carrotcake en deze goed geslaagd. Vier verschillende soorten van gemakkelijk cakejes handig voor kinderen ook trouwens heel handig om op te trakteren voor op school of werk. De derde taart is prachtig en wel een uitdaging om te maken.Dit jaar zit ik te twijfelen tussen een een slagroomtaart of oranjekoek lijkt mij ook nog wel lekker om proberen.

Wat dacht je van kleine snackjes, snoepjes, mini tompouces en oud Hollands snoepgoed. Bij de Hema hebben ze deze producten allemaal te koop en kun je gemakkelijk een soort van high tea maken.Je zou zelf nog een aantal hapjes erbij kunnen maken voor de afwisseling.  In heb een aantal soorten snoep en lekkere mini taartjes op een rijtje gezet. Al drinken kun je ook eindeloos variëren zo vond ik limonade in een leuke roze les voor mensen die geen alcohol drinken en in de gouden fles zit een soort van wij zodat er genoeg keuze is. Ik hoop dat jullie ook wat inspiratie hebben opgedaan voor als je een feestje hebt!

party-hema

Je kunt mij volgen via bloglovin  instagram & facebook

Geef een reactie

