Interieur inspiratie |Karwei

Een paar week geleden kreeg ik de folder van de Karwei door de brievenbus. Een folder zonder bouwmateriaal maar een uitgebreid assortiment met interieurspullen. Wie had dat een paar jaar geleden verwacht? De tijden van winkels veranderen en ook de bouwmarkten gaan hun assortimenten uitbreiden, wat ik eigelijks alleen maar leuk vind. Wat in het begin alleen maar wat lampen en een beetje woondecoratie te vinden was kun je nu voor een volledig interieur bij Karwei terecht.

Ik was de folder aan het doorspitten en werd echt enthousiast ook doordat het helemaal mijn stijl. De basis kleuren met stoere materialen als metaal en hout YAY! Nu nog en woning… nog even geduld. Wel een goede reden om het interieur van Karwei eens wat beter te bekijken.

karwei.png

Wat mij het meeste aansprak was het aanbod in woondecoratie, ik werd er echt hebberig van om allemaal leuk combinaties van te maken.

Inspiratie!

moodboard-karwei

Deze interieuritems vond ik onder andere op de site van Karwei. De stellingkast op wieltjes is één van mijn favorieten. Daarnaast fotolijstjes met quotes blijven leuk en kun je trouwens ook zelf maken, zodat het persoonlijke wordt het het geen standaard zin is die iedereen in zijn/haar woning heeft staan.

karwei-moodboard

Copyright: PINTEREST | KARWEI

 

6 gedachten over “Interieur inspiratie |Karwei

Geef een reactie

