Shop inspiratie| Zara

Een van mijn favoriete winkel is de laatste jaren de Zara. Het heeft iets anders dan de standaard winkel en een uitgebreid assortiment. Afgezien van de extreem rare broekmaten echt een struggle voor lange mensen is het een fijne winkel om rond te neuzen. De nieuwe collectie staat online, wat een gelegenheid geeft voor wat shopinspiratie!

zara-favorieten-maritpearl
januari 2017

Ananas clutch wat ik heel leuk vind is dat tegenwoordig tassen meer hebben dan alleen een functie van een tas. Ze zien er soms heel grappig uit, zoals deze ananas een origineel idee en ik denk niet dat iedereen hier mee loopt. Een echte eyecatcher en een grapje tegelijk ik hou daar zelf van.

Veel roze tinten wat ik niet bewust bij elkaar heb gezocht. De suรจde oudroze t-shirtje vind ik een erg mooie kleur wat ik zeker dit seizoen in de kast wil hebben hangen.

Schoenen met pompons, zie ik steeds vaker op sociaal media voorbijkomen. Het heeft wel iets apart, alleen weet ik nog niet zo goed op ik het zelf zou gaan dragen. Deze pompons kun je er gemakkelijk afhalen, zodat je zelf kunt bepalen of je wel of niet draagt.

Wat vinden jullie leuke items?

Blijf op de hoogte via bloglovin  instagram & facebook

2 gedachtes over “Shop inspiratie| Zara

Geef een reactie

