Instagram story: tentamens

Vorige week was mijn laatste week van periode 2 van dit jaar. De tijd gaat super snel en ook enorm druk. Het stond in het teken van afronden van opdrachten, het inleveren van mijn verslagen en voorbereiden voor gespreksvaardigheid en even 3 tentamens. Stress!  Deze week zijn de tentamens begonnen. Een kleine update van mijn niet zo interessant leventje als student.

Wel deel ik weer een aantal foto’s die te vinden waren op mijn instagram.

Studeren en alle ziektebeelden in mijn hoofd krijgen met de bijbehorende behandelingen. Dit ging over de maag darm en lever aandoeningen, wat ik op zich wel één van de interessante onderdelen vind.

Dit is al weer een week gelden, toen het een prachtige dag was. Je kon schaatsen!
Don’t be so picky! haha dit shirt kreeg ik van mijn mam. Ze vond het blijkbaar wel toepasselijk, nou bedankt hé 

In deze blog weer even een update, de komende week staan er niet veel blogs op de planning. Het ligt er  aan of tijd heb en iets leuk heb op te schrijven. Mijn hoofd zit nu echt bomvol over de gezondheidszorg, psychologie en voeding.

Hebben jullie ook tentamens of al gehad?

Een gedachte over “Instagram story: tentamens

Geef een reactie

