Zara mini shoplog 2017

Afgelopen vrijdag besloot ik weer eens de Zara de bezoeken in Groningen. Het was ’s ochtends en heerlijk rustig in de winkel, wat fijn ik kon gewoon rustig alles bekijken. De sale artikelen waren er nog steeds en ik was nog steeds op zoek naar een legerkleurig jasjes en die kwam ik tegen. Een jasjes met een patches met I am busy call later vond ik wel wat hebben. Deze ging al snel mee en mijn zoektocht ging verder naar andere items.

Eind deze week maak ik hier nog een look van waarschijnlijk vrijdag online! 

 

Ik zag nog een erg leuk blouse met tekst op de rug alleen deze viel niet mooi en was te groot jammer. Ik besloot ook even bij de jassen en vesten te kijken en ik moet zeggen er zaten echt nog mooie jassen bij. Nu was ikzelf geen jas nodig, maar viel mijn oog wel op een oversized jas van stof. Deze kocht ik en zie je hier onder

In een midden grijze tint en de binnenkant van lichtgrijs. Deze besloot ik te gaan passen en te kijken of het wat voor mij was. De stof is zo fijn heerlijk warm als detail zitten er aan beide kanten een jaszak. Ik moet er nog wel aan wennen aan het oversizede. Meestal draag ik jassen die aansluiten en zijn het ook geen lange jassen. Waar ik wel een beetje bang voor was is dat deze jassen wat lomper ogen, omdat het een stukje groter is dan normaal. Wie herkent dat ook? Ik moet nog even zien hoe ik deze ga dragen op de foto hieronder draag ik het met een shirtje. Waarschijnlijk ga ik deze in de lente dragen als jas.

Ik ben er  heel blij mee, het is heerlijk warm en deze kleur kan ik goed combineren met oudroze of marineblauwe de kleuren die bij mijn lichte gezicht en haar het beste uitkomen.

Hoe zouden jullie deze jas combineren? 
 

3 gedachtes over “Zara mini shoplog 2017

Geef een reactie

