Birthday| foto’s schieten

Weer een jaartje ouder misschien iets wijzer, volwassenen op sommige momenten wel andere niet. Ach het blijf maar een cijfertje en dat is vandaag 23! wat gaat het toch snel. Deze dag stond in het teken van bakken en nog eens bakken. Wat ik erg leuk vind om mee bezig te zijn maar nooit tijd voor heb. Ik besloot deze dag mijn dag te maken en geven geen school of studeer werk. Je bent maar één keer jarig in het jaar 🙂 Ik bakte cupcakes en ’s avonds nog eigen gemaakt pizza!

Een van de foto’s die ik maakt voor instagram en voor mijn outfit post voor vrijdag


IMG_0223.JPG
Vandaag maak ik deze cupcakes van Hema, deze zullen waarschijnlijk deze week nog online komen. De confetti kanon zag ik liggen bij de action en dit soort items vind ik super leuk om even mee te knallen.

Morgen staat er een uitgebreide blog online over iets heel leuk! Stay tuned!

Blijf op de hoogte via bloglovin  instagram & facebook

5 gedachtes over “Birthday| foto’s schieten

Geef een reactie

