Mini outfit post #2 legerjasje en vans sneakers!

Vandaag weer en outfit post zoals ik in het paar artikel  eerder al schreef zou ik van nog een extra artikel schrijven over dit jasje. Ik kocht bij de Zara een legerkleurig jasje met patches erop. Ik wilde al een ruime tijd zo’n soort jasje een beetje streetstye look vind ik zelf erg mooi.

Vandaar dat ik dit jasje combineerde met mijn nieuwe vans old skool. Het shirtje met influencer kocht ik een tijd terug bij Bershka en was eigelijks een miskoop. Het was veel te groot bij de mouwen maar onder dit jasje staat het toch wel, alleen draag ik het achteraf liever met zwart en wit. Ik draag er een zwarte skinny broek dit is voor mij echt een musthave ik draag haast nooit spijkerbroeken, omdat ik daar veel minder mee kan. Onder de broek de old school vans in het zwart wat het helemaal compleet maakt. Het is een simpele dagelijkse outfit.

img_0271

IMG_0286.JPG

Dit jasje kocht ik in de sale bij Zara voor ongeveer 20 euro. Het is handig te combineren met leuke shirtjes of een blouse eronder waardoor dit jasje het wat stoerder maakt.

Wat vinden jullie van het jasje?

3 gedachtes over “Mini outfit post #2 legerjasje en vans sneakers!

Geef een reactie

