Holographic trend & new card holder

Hebben jullie al van de Holograpihic trend gehoord? Zou dit een trend van 2017 worden.  Je zag het al een paar jaar terug in make-up looks en tegenwoordig ook in kleding, schoenen maar dat niet alleen het is een trend die ook in het interieur doorgevoerd kan worden. Om je een beeld te geven wat ik bedoel hieronder de holographic trend en een nieuw item dat ik kocht in dezelfde style.

hologram

Het is een combinatie van verschillende kleuren en het verschilt ook hoe het licht erop schijnt. De schoenen op de afbeelding vind ik zo gaaf voor de zomer en zag toevallig dat MyJewellery dit soort schoenen nu ook verkoopt.

Hologram pasjeshouder 

Vorige week kocht ik een nieuw pasjeshouder bij de Bershka in een hologram kleur, doordat ik deze kocht kwam ik ook achter de naam achter deze combinatie kleuren. Ik had er werkelijk waar nog nooit van gehoord. Ik zag deze op de site en besloot het te bestellen

img_0507

Ik gebruik elke dag mijn ov kaart en die had ik altijd bij mijn mobiel met een speciaal vakje. Alleen het nadeel is dat de hoesjes gewoon lelijk en zijn het hoesje ook sneller kapot gaan. Nog een ander nadeel was dat mijn pinpas ook niet meer werkte, ja heel handig allemaal . Dit pasjes houdertje is heel handig, je kunt er 6 pasje in bewaren, 3 aan de voorkant en 3 aan de achterkant.

IMG_0511.JPG

Ik gebruik zelf nooit een portemonnee, omdat ik dat onhandig vind en erg groot is voor in mijn tas. Mijn ov kaart moet ik makkelijk bij de hand hebben en niet steeds uit een portemonnee moeten halen. Als je na gaat dat ik 12 keer in en uit check op een dag, begrijp je het vast wel. Dan is zo’n houdertje idee voor in mijn jaszak  en ik ben er echt blij mee handig, simpel en niet al te groot. Deze kocht ik bij de Bershka voor 3,99 en zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Wat vinden jullie van de hologram trend kleur?

Blijf op de hoogte via bloglovin  instagram 

3 gedachten over “Holographic trend & new card holder

Geef een reactie

