Dieren|Mijn liefde voor mini ezels

Misschien denk je hé een mini ezel meen je dat nou? Ja, ik ben dol op dieren en naast katten zijn ezeltjes toch wel favoriet. Ik vind ze schattig en dat begon een paar jaar geleden. Sowieso vind ik ezels grappige dieren, die onschuldige kop en grote oren.

Ik had wel eens gehoord van mini varkentjes maar mini ezeltjes nog nooit en kwam ik tegen door een jaar geleden een artikel er over gelezen te hebben en ging op zoek.  Ze zijn iets groter dan een peuter en blijven dus ook zo. Ze kunnen volgzaam zijn en houden zoals gezelschapsdieren ook van aandacht kunnen ook heel actief zijn en rond rennen.

Ik hoop ooit nu droom ik nog even, een leuk woonboerderijtje te vinden waar ik dieren om huis kan hebben en dan komen er minstens twee mini ezeltjes.Het doet mij wel wat als ik weer van die zielige ezels op televisie zie die slecht verzorgd worden of in het buitenland als pakezels gebruikt worden.  Je moet er natuurlijk wel de nodige tijd, geld en ruimte voor hebben.

Dwarf Donkey. Because, Donkey!:
Afbeelding Pinterest

Ja soms heb ik wat vreemd dingen en in mijn omgeving worden ze onderhand al een beetje gek van mij.

Geef een reactie

