Irritante deur-aan-deurverkopers

Het klaagmoment van de afgelopen week: deurverkopers. In een vorig artikel had ik het al over Vervelende dingen aan Youtubers en De 4 meest irritante instagram gebruikers en dit keer over deurverkopers.

*bel* Hallo mevrouw, ik zou mij even voorstellen … ik ben … van de energiemaatschappij ..   Ja daar heb jij er weer, niet één oh nee zelfs twee deurverkopers, kunnen ze het tegenwoordig niet in hun ééntje af? Gedachte 1. niet weer dat gezeur. Gedachte 2. ga weg. Gedachte 3. het is vrijdag half 6 mijn pizza wordt koud 😉 Ja heel negatief dat krijg je als het irritante opdringende verkopers zijn. Het zijn niet alleen energiemaatschappijen ook de loterij waaronder de Vriendenloterij en Hellofresh zijn vreselijk opdringerig en zijn ook enorm veel klachten over geweest in bepaalde televisieprogramma’s .

Het was echt triest dat ze met twee man-vrouw sterk aan de deur gaan staan om mensen er van te overtuigen dat je veel te duur bent en dat hun maatschappij ”natuurlijk” goedkoper is. Ja joh?  De meeste slechte en opdringende praatjes en eigelijks niks concreets. Niet luisteren een hoog blabla gehalte waar ik sowieso niks mee heb en enorm aan kan irriteren. Wees duidelijk en geef feiten geen onzin. Geen ja maar… dit en dat en zus en zo.

Ik snap nooit zo goed waarom energiemaatschappijen tegenwoordig nog langs de deuren gaan. Alsof consumenten zelf niet kunnen uitzoeken en vergelijken wat het voordeligste is. Tenminste zo is het bij mij thuis wel. Dit was echt de druppel van irritatie vanaf nu staat er een sticker op de deur.
*afbeelding

Wie herkent het? 

5 gedachtes over “Irritante deur-aan-deurverkopers

Geef een reactie

