Onderzoek, ontwerpen en ontwikkelen

Een paar blog geleden schreef ik een stukje over mijn studie en het begin van mijn minor en in deze afgelopen weken ben ik hier druk mee bezig. Ja echt druk, wel jammer voor mijn blog aangezien ik minder tijd heb en om te schrijven. Mijn minor voeding en bedrijf is begonnen en het is zo’n leuk opdracht, oké sommige onderdelen zijn wat minder..

Hersenen die kraken, boeken hier en daar een laptop voor mijn neus. Wat een feest is literatuuronderzoek … Grapje zeker. Wat een ellende zeg. Het stil zitten en dingen lezen ben ik nooit goed in geweest, nee ik ben iemand die iets te doen moet hebben iets creatief ontwerpen niet stil zitten. Helaas is dat het laatste nu even niet te vinden.  Afleiding hier afleiding daar gedachtes die eerder neigen naar een vakantie of die nieuwe schoenen dan zoeken naar duurzaamheid in relatie met voeding hèhè echt iets voor mij.

Aan de één kant frustratie als je niks geschikt kunt vinden aan de andere kant enthousiast is een artikel eindelijke aansluit. Dit gaat nog een aantal weken door maar het resultaat zou wel eens heel gaaf kunnen worden. Ik ben namelijk bezig met het ontwikkeling van een nieuwe voedingsproduct! Ik ben ook echt enthousiast, dit is wat ik interessant en leuk vind, aangezien ik een half jaar met lichte tegenzin bezig was met ziektebeelden en dieetbehandeling en ik al lang wist dat ik dat niet alleen wilde, ben ik nog weer gemotiveerd, ach ja hoort er allemaal bij.

Wat is precies ontwikkeling samen met nog 3 andere is natuurlijk nog strikt geheim. Het heeft iets te maken met vlees en moet aan bepaalde eisen voldoen waaronder duurzaamheid en bijdrage aan gezondheidswinst. Het product moet zelf gemaakt worden en een verpakking ontworpen. Ik ben benieuwd hoe consumenten er tegen over zullen staan. Voor nu blijft het nog even geheim, nieuwsgierig? misschien binnenkort meer.

 

3 gedachten over “Onderzoek, ontwerpen en ontwikkelen

Geef een reactie

