Een stedentrip naar..

De lente komt eraan en met zonnige dagen kijk ik uit naar de vakantie. De vakantie is helaas nog niet in zicht maar wel een goede reden om rond te kijken naar vakanties. Dit jaar wil ik graag een stedentrip doen. Een beetje cultuur snuiven,  fotograferen, gezellige omgeving, terrasjes en niet al te warm weer. Iets met verbranden, rode kreeft.

De afgelopen jaren ben ik naar Londen, Milaan en Barcelona geweest, dit waren stuk voor stuk erg mooie steden om te bezoeken en zou ik zo weer heen gaan. Ik zit nu te denken aan Lissabon, Stockholm of Rome.Een beetje de andere steden dan de hele populaire bestemmingen. Binnenkort eens in verdiepen, voor nu blijf ik mij nog oriënteren, want er is zo veel keuze…Aangezien ik alle hoofdsteden van Europa ooit wil bezoeken, ben ik nog wel even bezig #bucket list.

Tavla, poster med Stockholm karta. Snygg affisch med stadskarta över Stockholm. Från 129kr.:
Tips of ideeën voor hotspots, ik ben benieuwd!
Travel the world!

2 gedachten over “Een stedentrip naar..

Geef een reactie

