Instax mini 8 hoesje | Hema review

Een paar maanden geleden won in een Instax mini waar ik enorm blij mee ben. Het enige wat ik nog miste was een geschikt hoesje. Voor de nodig bescherming tegen stof en om het wat handiger te vervoeren. Je hebt best veel sites waar je hoesjes kunt kopen binnen of buiten Nederland alleen zijn die in verhouding best duur. Ik vond de oplossing.

IMG_0699.JPG

Bij de Hema op hun site voor een goede prijs. Ik gelijk bij verschillende Hema’s bij mij in de buurt gekeken of deze ook verkrijgbaar waren, nergens te vinden. Alleen in de kleur geel wat ik afschuwelijk vind staan bij de kleur blauw. Jammer helaas, ik dacht dan bestel ik het via de site van de Hema, waren ze niet meer leverbaar. Ik baalde! een maand verder zijn weer verkrijgbaar en ik besloot gelijk te bestellen. Wat trouwens ideaal is je kunt aangeven bij elke Hema bij je in de buurt het afgeleverd moet worden en binnen 2 dagen kun je het daar dan afhalen en betalen.

IMG_0689

Ik besloot een andere kleur te kiezen, meestal kies ik met dit soort dingen zwart of grijs. Aangezien het een polaroid camera is die van zich zelf ook een leuk kleurtje in het pastelblauw heeft, besloot ik ook een lichtblauw hoesje te kopen. Het moest even wennen het heeft ook wel wat. Ze zijn verkrijgbaar in de volgende keuren: zwart, bruin, geel. blauw, wit.

IMG_0694

Het is een handig tasje met een stevige klap over de les. Deze kun je gemakkelijk met een drukknoop las maken en dan zou je kunnen fotograferen. Aan de achterkant zitten ook 2 drukknopen die je los kunt halen en dan de hele klap eraf halen zoals hieronder op de foto.

Voor een prijs van 12,50 ben ik tevreden, het is een stevige tas biedt een makkelijk mogelijkheid om foto’s te maken en ziet er daarnaast ook nog leuk uit.

2 gedachtes over “Instax mini 8 hoesje | Hema review

Geef een reactie

