Fashion | Zonnebrillen

De komende dagen gaan de temperaturen weer omhoog dat betekend dat een goede zonnebril wel een nodig must is. Het beschermen van je ogen en het verminderen van rimpels door de felle zon. Sinds ik vorige jaar een Ray ban Clubmaster heb aangeschaft ben ik echt om.

IMG_0800.JPG
Vorige jaar kocht ik deze zonnebril. Ik heb er serieus 2 jaar over na moet denken of ik deze wel zou moeten kopen. Achteraf geen spijt van gehad.

Waar ik mij vroeg af vroeg waarom je  zo enorm dure bril zou kopen, wil ik nu stiekem geen goedkope zonnebrillen meer. Het klinkt misschien een tikkeltje verwent, ik ben niet merk gericht maar kwaliteit vind ik wel degelijk belangrijk. Het zijn natuurlijk wel je ogen die goed beschermd moeten worden. Een wat duurdere en tijdloze zonnebril geeft deze bescherming voor je ogen met een goed uv filter in de glazen.

Het liefst schaf ik daarom nog een andere model aan om zo af te kunnen wisselen. Alleen welke zonnebril gaat het worden? De beide monturen zijn tijdloos en sportief. De eerste zonnebril is zwart en zal misschien bij mijn licht huid en blonde haren wat streng overkomen. Daarom twijfel ik of de tweede niet beter bij mij past, deze is namelijk bruin en heeft lichtere glazen. Ook het monteur is minder zwaar dan de eerste. Ik ga ze binnenkort eens bekijken in de winkel, zodat ik het echt kan zien.

Afbeeldingsresultaat voor RAY-BAN BLACK ZONNEBRIL RB4259 601/71
Ray-ban zwart verkrijgbaar via Brandfield

Welke zouden jullie kiezen?

3 gedachten over “Fashion | Zonnebrillen

Geef een reactie

