FASHION| Lichtroze suède pet H&M

De zon is deze week heerlijke aanwezig, genieten en heerlijk studeren in de tuin, heel fijn. Een paar dagen geleden kwam mijn bestelling van H&M binnen met een pet. Ja een pet wat ik niet snel zou aanschaffen.

IMG_0950 (4)

Toch zijn er tegenwoordig best leuke petten te verkrijgen. Aangezien ik over ongeveer 2 weken 20 kilometer ga lopen en het weer hier in Nederland afwisselend is. Is het nog de vraag wat voor weer het word. Het kan altijd van pas komen een pet voor het warme weer. De kleur sprak mij trouwens wel aan en het materiaal is weer eens wat anders dan normaal. Bij bepaalde kleding staat het erg leuk en sportief. De pet is trouwens ook in de kleuren taupe, lichtgrijs en zwart te verkrijgen.

IMG_0952 (2)

Mijn nieuwe aanwinst kocht in bij de H&M een lichtroze suède pet de kleur lijkt wat meer richting het oudroze te gaan. Ik ben er erg blij mee en deze pet was ook nog eens afgeprijsd een koopje voor €5,99,-

De komende tijd helaas wat minder blogs online, het is mijn laatste periode en die is enorm druk met herkansingen, tentamens en presentatie, wat een feest hé. Dit moet ik eerst even overleven.

Blijf op de hoogte via Instagram

Draag jij wel eens een pet of hoed?

5 gedachten over “FASHION| Lichtroze suède pet H&M

Geef een reactie

