Vakantie en tijd voor bloggen

Hello… it’s me! daar ben ik naar een lange tijd weer. De afgelopen maanden waren zo chaotisch en druk dat ik even deze blog gedag heb gezegd. Sinds donderdag is mijn vakantie begonnen en wat is dat wennen. Alsof ik een een gat val ik hoef niks meer te geen deadlines of tentamen stof leren.  Deze week nog één dag naar school voor de inzage van het tentamen en dan afwachten of ik het gehaald heb. Het is zo’n lastig tentamen met 200 vragen van het hele jaar en ik mag maar 50 fout hebben.

Het is gewoon vakantie, waar ik zo’n behoefte aan heb. Wat ik deze vakantie ga doen is waarschijnlijk op zoek naar werk en daarnaast leuke dingen doen als dagjes weg en misschien eens stedentrip. De komende week rustig beginnen met bloggen, zonnen en ijs eten. Binnenkort ga ik weer meer blogs schrijven en heb ik weer een aantal leuke ideeën.

wp-1493479607593.jpeg

Ik ga weer een aantal items terug laten komen op mijn blog waaronder het reviewen van producten. Wat een tijd geleden ook elke week heb gedaan daarnaast wil ik mij gaan focussen op fotograferen.

Geef een reactie

