Fashion | pantalon van Elise store

Wat zal ik vandaag eens dragen? soms is dat beste lastig om wat te bedenken. Het maakt niet uit wat voor temperatuur het is zomer of winter deze meid draagt altijd broeken. Een leuke broek zoeken voor de zomer is voor mij echt lastig. Ook in de zomer draag ik natuurlijk shortjes in mijn vrije tijd. Als ik de stad bezoek altijd een langere of 7/8 broek. De winkels hangen vol met rokjes en jurken waar ik zelf niks mee heb en dat maakt de keus beperkt en dat kost wat meer zoekwerk. Vandaag staat mijn grijze pantalon centraal, deze is goed kan combineren in verschillende stijlen.

ootd.png

Op instagram volg ik verschillende kleding winkels en dat geeft de nodig inspiratie zo kwam ik ook bij Elise store. Daar kwam ik een leuke pantalon tegen dat er sportief en netjes uit zag. Deze heb ik vervolgens besteld en een aantal dagen later kwam deze broek eindelijk binnen.

Ik had geluk dat ik de juiste maat had bestel en de broek heeft wat stretch en sluit mooi aan. De kleur is midden grijs en op de foto combineer ik het met een oudroze shirtje met zij split van de Forever21 met daaronder mijn vertrouwde vans.

OODT grijze broek (2).png

Op deze foto combineer ik het met mijn roze suède pet van de h&m die er perfect bij past. Een sportieve en stoere look. Deze broek zou je ook goed kunnen combineren met een nette blouse. Deze grijze pantalon is verkrijgbaar via de webshop van elisestore.

Blijf op de hoogte via INSTAGRAM

7 gedachtes over “Fashion | pantalon van Elise store

Geef een reactie

