Weekoverzicht|YAY ik heb werk!

IMG_1301.JPG

Mijn week bestond uit heel veel fotograferen en sporten. Niet heel bijzonder maar dat zijn de dingen die ik graag doe. Zo ging ik afgelopen woensdag naar het bos om mooie foto’s te schieten. Liepen we door een mooi landschap en vonden we een pinpas die we netjes hebben afgehandeld door de bank te bellen.

Kitten bezoeken

Op donderdag was ik op bezoek bij een schattige kitten om deze te vermaken en gezelschap te houden. Aah zo leuk en lief. Het liefst ga ik gelijk naar het dierenasiel al haal er zelf ook één op. Helaas mijn eigen kat zou dat helaas niet zo leuk vinden.

Sollicitatiegesprek

In mijn vorige artikel schreef ik al een aantal doelen. Nu had ik een week terug mijn sollicitatiegesprek. Het was zo’n drie jaar geleden dat ik voor het laatst zo’n gesprek had gehad. Het verbaasde mij maar ik was helemaal niet zenuwachtig. Al doende leer je en dit soort gesprekken had ik al vaker gehad voor stage en dat heeft voordelen. Rustig blijven en luisteren naar wat er gevraagd wordt. De rest zie je vanzelf zo denk ik er nu over. Zal wel mijn nuchtere houding zijn.

Eerste doel bereikt

Afgelopen donderdag kreeg ik eindelijk bericht dat ze toch mij wilde aannemen als flexibel inzetbare voedingsassistent. Ik ben hier zo blij mee dit sluit goed aan bij mijn opleiding tot diëtist. Op deze manier kan ik eindelijk praktijkervaring op doen wat ik de afgelopen jaren heb gemist op school. Tegenwoordig is werkervaring zo belangrijk geworden om in aanmerking te kunnen komen voor een baan en dit geeft mij hopelijk meer kansen in de toekomst.

Voor de rest ga ik volgende week waarschijnlijk nog een aantal dagje weg en krijg ik snel te horen wanneer ik kan beginnen met inwerken. Allemaal leuke dingen 🙂

Morgen weer een nieuw artikel online!

2 gedachten over “Weekoverzicht|YAY ik heb werk!

Geef een reactie

