Dagje Scheveningen, duinen en eerste werkdag

Na meer dan een week geen blog gepost te hebben. Vandaag weer even een update. Afgelopen zaterdag ben ik naar Scheveningen geweest om  op het strand te lopen en uiteraard op de pier geweest. Raar maar waar ik was nog nooit geweest en vond het erg leuk. Gelukkig had ik mijn camera mee en kon ik een veel foto’s maken.

IMG_1361.JPG

IMG_1341.JPG

Op zondag ging ik naar een mooi duingebied waar je heel leuk kunt wandelen en ja mijn camera ging weer mee. Het voordeel van vakantie is dat je bezig kun met je hobby en leuk activiteiten kunt doen.

Afgelopen maandag had ik ook mijn eerste werkdag en dat is vooral erg wennen. Veel nieuwe gezichten en afwisselende werkzaamheden. Ik vond het erg leuk om met patiënten te werken en ze zo goed mogelijk te helpen met hun voeding. In het beginnen was het nog even wennen maar al doende leer je veel.

IMG_1348.JPG

De komende week waarschijnlijk weer meer blogs, ondertussen ben ik al weer bezig met herhalen van leerstof.

 

4 gedachten over “Dagje Scheveningen, duinen en eerste werkdag

Geef een reactie

