Mini fotoblogje

Vandaag een klein fotoblogje, in de afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met mijn herkansingen. En ik heb ze allemaal gehaald! het enige wat ik nu nog moet is een tentamen volgende week. Het bloggen heb ik er even bij gelaten, maar wie mij volgt op Instagram heeft misschien wel mijn foto’s gezien. Dat is mijn favoriete app om te combineren met mijn blog.

IMG_0826

wp-image-262712786jpeg.jpeg
Ongeveer 3 weken geleden deed ik mee aan een wandeltocht van 20KM en daar heb ook een aantal artikelen over geschreven. Mijn wandelschoenen en een pet die ik aangeschaft had. De schoenen waren geweldig en geen één blaar gehad. Als aandenken kreeg ik een medaille. Yay ik was blij 🙂

Als ik vakantie heb ga ik bezig met fotograferen en wat meer artikelen schrijven. Ik kijk er nu al naar uit.

Hebben jullie al vakantie of vakantieplannen?

Een gedachte over “Mini fotoblogje

Plaats een reactie